2009.05.24. 13:40| Szerző: donki

Szemely község „bikacsökös” polgármestere, Kovács Pál megint nagyot villantott.

 A Pécsi Városi Bíróságon előadott produkciójában, porig alázva magát, szegény elgyötört nyugdíjasként, szinte esdekelt a bíróság jóindulatáért.
A „tökös gyerek”-ről az ország túlsó végén is megemlékezett a „Holdrabló”.
 
Alig telt el 24 óra az ítélet kihirdetése óta, a derék polgármester ismét hallatott magáról. Az MR1 rádió – született Kossuth rádió – műsorában 2009. máj. 20-án, 16.50-kor nyilatkozott.
Már nyoma sem volt az előző napi mélységes megbánásnak, hozta eredeti formáját, zsigerből lökte a „bölcsességeit”. Sőt olyan területre merészkedett, amelynek úgy tűnik, Ő a szakavatott mestere.
Megkérdőjelezve a bíróság ítéletét, ismét jogszerűnek érezte a bikacsökölést. Meg is magyarázta, hogy miért:
Kovács Pál:" – Ez a „jóember”, Komor László, ... megjelentetett egy lapot, és ebben a lapban, a szüleimet, a származásomat gúnyolta. És eljutatta minden házhoz. Hát Ő, „hásságyi lapálynak” nevezett. Na most a lapály egy disznófajta."
 Punktum! Apelláta nincs! Hiszen szakértője a földrajzi, néprajzi elnevezéseknek. Mindenki felejtse el, hogy a lapály, sík vizenyős terület, melyet az állatok legeltetésére használtak, vagyis rét, legelő.
A szerkesztők meg sietve töröljék az irományokból az ilyen mondatokat: „A Harangodi-lapály hazánk egyik legdúsabban termő, zsíros fekete földje. Védett értékek a több mint kétmillió éves növényi maradványok, melyek fa-, tej-, üreg-, nemes-, jáspisopál formájában fordulnak elő.”
 
A lapály az csak disznót jelent! Ha Ő mondja, akkor az úgy is van.
És a „hásságyi lapály” az egy disznófajta, olyan, mint a „dán lapály”, vagy az „NDK lapály”, vagy a „magyar lapály”?
Kovács Pál szerint a „hásságyi lapály” a szüleit és a származását gúnyolja!
Képzelem, mekkora verést kapott volna, az a derék Darwin, aki szerint a majomtól származunk?
Kovács Pál megalkotta az új evolúciót!
Miről beszél ez az ember? Minek nevezi a szüleit? Micsoda mélységekbe taszítja önmagát, csak azért, hogy megmagyarázza a megmagyarázhatatlant. De még nincs vége!
Kovács Pál:"...Én nálam sajnos kiborult a bili, felhívtam telefonon, bejött hozzám, megkérdeztem tőle - ezt miért csinálta? Ő azt mondta, hogy - ő ezt nem csinálta.
És megvertem egy bikacsökkel." 
A Bíróság előtt is elismerte, hogy közterületen ütötte meg az áldozatát, most meg már, „bejött hozzám”. Már a közterület is a saját birtoka, tehát a sértett birtokháborítást követett el?
Majd jön a szóváltás: „miért csinálta...nem csinálta... És megvertem egy bikacsökkel.”
Ha van rajta sapka azért, ha nincs rajta, akkor azért.
Azt, már figyelmenkívűl hagyta, hogy nem volt előzetes szóváltás, csak az ütést követően, utólagos kérdez-felelek, meg azt, hogy az ominózus mondatot a Bíróság szerint sem Komor László mondta.
Kovács Pál: „Az őseimre, akik húsz éve a sírba vannak, azokra én nagyon kényes vagyok.”
Tehát a szegény polgármesternek, az ősei emlékének megóvása érdekében kellett valakit bikacsökkel elvernie. Ő nem akarta, de akik húsz éve a sírba vannak, így kívánták. Tehát ők a felbujtók és ugye nem a kedvenc, Sárosácz Márk Tibor, aki felhívta a figyelmét az írásra, megfenyegette a sértettet, és karosszékből végignézte az egész műsort, majd azon nyomban nyilatkozott a „tökös legény” érdemeit taglalva.
 
Na persze, azért jobb (zárt)helyeken az ápolók megértő félmosollyal, nyugtázzák az öreg megnyilvánulását: - Ejnye, drága Pali bácsi, már megint elfelejtette bevenni a gyógyszerét. Már megint bolondságokat tetszik beszélni. – Ám ha az öreg ismét erősködik, feladják rá a kényszerzubbonyt.
 
Csakhogy itt nem egy elmeháborodott vénember össze-vissza fecsegéséről van szó.
 
A rádióban Kovács Pál, Szemely község polgármestereként nyilatkozott, és nem az ivócimboráknak osztotta az észt a kocsmában, hanem a nagynyilvánosságnak.
Na most, adódik a kérdés, valóban el is hiszi, amit mond?
Vagy ugyanúgy, ahogy a bíróságot, a hallgatókat is valótlanságokkal /hazugságokkal?/ manipulálja?
 
Á, nem hiszem.
Kovács Pál egy igaz ember – nem véletlenül áll ki mellette a szemelyi képviselők büszke hada –, aki csak pusztán a túlélésért folytatott szánalmasan megalázó küzdelmet, saját őseinek emlékét sem kímélve. Mert az Ő érzékeny lelke, erre „nagyon kényes”.
Vagy talán inkább arra kényes, hogy nehogy már egyedül kelljen a felelősséget vállalnia?
Csak ki ne derüljön a valódi indíték.
Az elhalt ősök kirángatták Palikát a nagyobb slamasztikából. Na, de vajon megteszik-e az élő „harcostársak”, akik csak saját korlátoltságukból váltak a polgármester játékszereivé?
 
Végezetül itt az a bizonyos mondat, mely állítólag a polgármester bilijének kiborulását okozta:
 © ovimami 2008. júl. 26. 12:32
„Hallottad Szemely királya ujból összetrombitált és felbíztatott pár módosabb pécsi szőlősgazdát, hogy a támogatásukkal no meg a három belsővilágosítás nélküli képviselőjének szavazatára alapozva, lehúzzon kb.100 kisjöv. nyugdíjas, nagycsaládos, vagy akár munkanélküli telektulajdonost potom 80- 100 misivel,mert neki derogál összekenyni a terepjárója kerekét,és a Hásságyi lapály sárdagasztó mezitlábas, klottgatyás korszakára már hírből sem akar emlékezni”. 
Egy újabb adalék a történethez:
© ovimami 2008. aug. 06. 22:06
„Nekem duplán is van egy kis lelki furdim, mert ahogy kivettem a hírekből engem idéztek és téged ütöttek. A másik meg, azért az, hogy kivántam bár csak történne már valami, nem éppen erre gondoltam!”
 
Az események tükrében, most már világossá válik, hogy Szemelyben miért csak a „Borverseny” az egyetlen önkormányzati rendezvény.
A polgármester érzékeny lelkületét sértené az „Anyák Napja”, a „Gyermeknap”, az „Idősek Napja”, a "Nemzeti Ünnep" /mert az a Petőfi írt valami Anyám tyúkját/ stb.
Azért, ha leküzdi a lelki traumát, egy-egy „Falunap” még szóba jöhet, de csak négyévente az önkormányzati választások előtt.
 
Vajon van ennél még lejjebb?
 
Bizonyára van.
 
Ui:
Szemelyben, 2009. máj. 27-én 20 órai kezdettel Rendkívüli Testületi-ülést tart Kovács Pál polgármester

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemelyinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr71140531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vakac 2009.05.27. 20:33:43

Igazi fajanko vagy.

Foxtrot 2009.05.28. 16:06:40

Nem tudom, mit szólna hozzá a kedves művész úr, ha önről csinálnának honlapot a szemelyiek, és az önt sértegető hozzászólásokból készített válogatást dobnák be mindenki postaládájába. Ja, és mindezt mondjuk www.komorlaszlo.hu név alatt. Ne mondja, hogy nem emlékszik még a "Gyökér Magazin"-ra, ami olyannyira kiverte maguknál a biztosítékot, hogy jöttek volna le egyből hozzám verekedni. Annak ellenére, hogy nem is én írtam. Várom válaszát, bár szerintem hiába...

Üdv: Németh Gábor

Ramex 2009.05.28. 18:22:48

Neked aztán van bőr a képeden,és még te mered azt mondani hogy meg vagy félemlítve és félsz itt lakni sőt még a családod is fél kimenni az utcára. A családodat szeretik itt Szemelyben nem úgy mint téged,az lenne a legjobb ha elköltöznél innen. Mellesleg meg is teszel mindent hogy utáljanak és utálnak is. Te vagy a "KOMOR nemzetség" sötét szégyenfoltja szerintem ők sem büszkék rád, és joggal.

Ui: Félj is...Van miért

donki · http://szemelyinfo.blog.hu 2009.05.28. 20:34:02

@Foxtrot: Kedves Németh Gábor! Köszönöm, hogy olyan fontos embernek tart, mint az imádott polgármesterét. Habár Ön tanult ember, mégsem tud különbséget tenni egy politikus és egy magánember cselekedeteinek súlya között. Nem hinném, hogy az én véleményem megmásíthatná a polgármester cselekedeteit. A falu vezetője, ha nem tudná nem én vagyok. Attól még semmi sem fog megváltozni a falu életében, hogy nekem mi a véleményem a dolgokról. A "Gyökeres" infója meglehetősen hibás, hiszen nem nálunk verte ki a biztosítékot az írás, hanem inkább a polgármesternek köszönje, hogy visszatartotta a verőlegényeit. A Jani is ezért dobta fel magát. Ha infóra van szüksége csak nyugodtan szóljon. Inkább beszéljük meg, mint hogy a polgármesteri példát kövessük.

Foxtrot 2009.05.28. 22:17:28

Ne felejtse el, hogy más a szabad véleménynyilvánítás, és megint más a rágalmazás és becsületsértés. Egy politikust, közszereplőt sem lehet a végletekig szapulni. Ha nem a hivatalával kapcsolatosan, hanem mint magánembert sértegeti, akkor a másik fél is mint magánember fog reagálni, a polgármester pedig tudatosan ezt használta ki.
"nem nálunk verte ki a biztosítékot az írás, hanem inkább a polgármesternek köszönje, hogy visszatartotta a verőlegényeit. A Jani is ezért dobta fel magát." Ezt legyen kedves részletesen kifejteni, mert nekem egészen más információim vannak az ügyről. De mivel nem ide tartozik, a nemethgabor1984@freemail.hu címre várom szíves válaszát.
Őszintén válaszoljon egy kérdésre! Azért dobta be annak idején a postaládákba azokat a bizonyos kommenteket tartalmazó lapot, hogy tájékoztassa az embereket a falu honlapján folyó vitákról, vagy azért, hogy a polgármestert és a testületet bosszantsa? Ja, még egy kérdés: Miért kellett törölnie a falu honlapjáról a polgármester mellett állást foglaló hozzászólásokat? Ön azt állítja: "A falu vezetője, ha nem tudná nem én vagyok. Attól még semmi sem fog megváltozni a falu életében, hogy nekem mi a véleményem a dolgokról" Rendben van, ez az Ön személyes blogja, itt nem is kell elvárni, hogy minden komment megjelenjen, de a www.szemely.hu elvileg az önkormányzatnak készült, ott mégis milyen jogon manipulálta a hozzászólásokat? Itt meglehetősen nagy befolyással volt a dolgokra az Ön véleménye.

U. I.: És ha kérhetem, ne állítson be még egyszer úgy, mint a polgármester talpnyalóját, mert sosem voltam az, másrészt meg már hónapok óta nem beszéltem vele. Én egyetlen rossz szót nem írtam Önnek, úgyhogy a tisztesség úgy kívánja, hogy bocsánatot kérjen tőlem.

Ramex 2009.05.29. 15:55:42

A "Gyökeres" infód nem hogy hibás hanem rád jellemzően megint félrevezető tisztelt "művész úr".
A "verőlegények" a tésztástól indultak amit neked kell tudnod a legjobban.
Gábornak üzenném,ha szeretné megtudni az igazat akkor a Janival kell beszélnie...

Foxtrot 2009.05.29. 17:00:00

@Ramex: Köszi szépen, én is azért kértem meg Komor urat, hogy mondja el a saját verzióját, mert engem annak idején a Jani hívott föl telefonon, és ő elmondta az egész sztorit, ugyanazt, amit Te is írtál. Csak kíváncsi voltam, hogy Donki mester mit hordana össze. Ez is jellemző egyébként az ellenzékre: papolnak arról, hogy milyen gonosz dolog valakit elpáholni azért, mert "véleményt nyilvánított", miközben ők semmivel se különbek, sőt... Donki és Holdrabló pedig csodás párost alkot, érdemes elolvasni az ottani okoskodásaikat is.

Gyökér 2009.05.29. 21:38:12

A teljes igazság a Gábor e-mail címén.
üdv. J.

Foxtrot 2009.05.30. 10:08:16

@Gyökér: Köszi, kimerítő válasz volt!:-) Donki és Holdrabló pedig a primitívség olyan szintjén állnak, amivel nem érdemes többet foglalkozni. Írogassák csak a hülyeségeiket, aztán meg rejszoljanak egymás arcképére. Tudok én is bunkó lenni, ha akarok, de gondoltam, előbb megpróbálkozom kulturált hangnemben szót érteni a két mindentudóval. De ha arra terelődik a szó, hogy esetleg nem csak a polgármester volt a hibás, mindennek elhordanak. Holdrablóban fel sem merül, hogy nem neki van igaza, valahányszáz kilométerre innen, hiszen ő tökéletesen tisztában van Szemely belügyeivel. Az állatja... Az ominózus cikkéhez nem lehet már kommentet sem írni. Úgyhogy innen üzenem neki, hogy egy utolsó faszopó gecinek tartom, és az ilyen embereket nem bikacsökkel, hanem fejszével kell agyonverni. Ja, most jut eszembe, hogy Donki nem enged meg ilyen hozzászólásokat... De ha már ennyit írtam, nem fogom kitörölni...

Vakac 2009.05.30. 12:45:47

@donki: A Holdrabló cimbid a témában zárolta a kommentezést. Hasonlóan jó képességű szónok, mint te. Ha nem érdekli a körítés, ne legyen véleménye sem. Mert ha minden kiderül nem is biztos a blogger igaza. Ezt te, ha eszed lenne, már rég beláthattad volna. Csakhogy a teied ehhez kevés. Ha van is ilyen fékezhetetlen gerjedelmed mások bírálatára, tedd úgy mint "fenomén" barátod bírálj 100km-en kívüli körön bárkit, és talán biztonságban leszel. Nyugodtan ráélvezhetsz a klaviatúrádra. De te oda szarsz ahonnan eszel. Ne csodáld azt, ha ez sokakat zavar, köztük engem is. Netán ez miatt egyszer elverlek, velem valószínű nem lesz olyan toleráns a bíróság. De ha le is csuknának, biztos lehetsz benne, nem akkor kaptál utoljára. És nem kell a szabadulásomat megvárni. Ennek fényében további sport sikereket kívánok!

Ramex 2009.05.30. 13:32:30

Szerintem a "Holdrablót" is a művész úr alakítja,kizárt dolog hogy ebben a kis országban két ilyen sötét,kretén,primitív bunkó éljen.
Nem is tud normális hangnemben szólni amit összehordott az kritikán aluli és csak azt bizonyítja hogy mekkora tahó is valójában.

Javasolnám,zavarjuk el Szemelyből...Vagy zárassuk be valami zárt intézetbe gyógyulásig,persze reménytelen ő már nem fog ebből kigyógyulni. Azért a veréssel még én is megpróbálkoznék csak az a baj nem jár emberek közé,gondoltam meghívom bábozni és majd utána elverem vagy előtte mert nem igazán tudnám végignézni a műsorát.

Ui: Van fölös 100.000-ezrem nem tudom mit kezdjek vele.
Ha valakinek van ötlete szóljon,nekem már van egy...

Gyökér 2009.05.30. 14:01:22

Bocs, nem fényezni akartam magam, én már mondtam, hogy az egész "gyökértéma" az én hibám. A térkép nem szándékos csak így jött le :)
Szerencsére nem bántott senki senkit. Nem értem, miért estek a téma miatt donkinak. Amúgy meg azóta én már több szívatást kaptam.

Vakac 2009.05.30. 17:59:36

2009 05 30 ma remélem nem találkozom a bábossal!

Vakac 2009.05.30. 18:01:06

Mert ki kéne tekerjem a nyakát.

Vakac 2009.05.30. 18:08:33

Mikor sokan lesznek, és én agyon csapom az egyik toporgyán férget a másikkal.

Vakac 2009.05.30. 18:20:45

Na akkor lesz újra Szemely Szemely! De én lokál patrióta vagyok, szeretem Baranyát is. Jó akkó, nem bántom a bábost máma csak a donkit, Meg a Komort. Vagy holnap, vagy holnapután vagy......

Vakac 2009.05.30. 18:36:35

Utolsó szó jogán, tiéd a szó! donki!

Vakac 2009.05.31. 06:27:40

Holdrabló barátunk Szemelybe látogatna Vendel idején, a nős nőtlen szünetben végeznék a "patkányokkal". A sípszóig még egy sör belefér. Estére bál.

donki · http://szemelyinfo.blog.hu 2009.05.31. 11:04:44

Kedves kommentezők!

Gondoltam a Gyermeknap alkalmából lehetőséget biztosítok a vélemények szabad - moderáció nélküli - áramlására.
Sajnos néhányan újbóli fenyegetésekre használták fel a lehetőséget, bizonyítva, hogy számukra csak az erőszak a követendő példa.
Ezzel akaratlanul is leleplezték "imádott mentoruk" bűnös tevékenységének a társadalomra és Szemely községre való veszélyességét.

Köszönöm az újabb bizonyítékokat.
"Megnyugtatásul" közlöm, hogy a veretes írásaik mentve lettek az utókor számára...

Kalányos Kevincostner 2009.06.02. 09:00:46

Ha valaki szeretne valamit hozzáfűzni Holdrabló "Tökös gyerek" című förmedvényéhez, az mától megteheti. Donki ezúttal sem hazudtolja meg önmagát... Nyilván tudja, miről van szó.
süti beállítások módosítása